שירותי מנעולנות במרכז » התקנת מנעול כספת עליון לדלת

התקנת מנעול כספת עליון לדלת

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

התקנת מנעול כספת עליון לדלת

למרות שמו, מנעול כספת עליון איננו משמש אך ורק לנעילת כספות. באמצעות מנעול כספת עליון לדלת ניתן לאבטח את ביתנו או העסק שלנו בצורה אופטימלית.
הרי רבים מאיתנו היינו עדים לגל של פריצות המתרחש באזור מגורנו או בסביבת העסק או המפעל שלנו ולכן אבטחה של החלל היא אלף בית.
עם השנים תחום המנעולנות עבר ועדיין ממשיך לעבור שינויים ובעקבות ההתקדמות הטכנולוגית בהיבטים רבים ושימוש בחומרי גלם עמידים, איכותיים וחזקים, ניתן להגיע לתוצאות אבטחה מעולות.

אז מהו בעצם מנעול כספת עליון?

מנעול זה המכונה גם מנעול ג׳ואל מותקן בחלקה העליון של הדלת בגובה שנע בין 1.5-1.8 מטרים הנמדדים מהרצפה.
מכיון ששיטת הנעילה מדמה את השיטה שבה נועלים כספות בהן שומרים חפצים יקרי ערך הוא זכה לכינוי מנעול כספת וזה מוכיח עד כמה קשה לפרוץ אותו.
השוק מציע מגוון מנעולי כספת עליונים של כל מיני חברות כמו למשל רב בריח, חברת ג׳ואל וכדומה כאשר ההבדלים אינם ניכרים באופן משמעותי.

מנעול כספת עליון לדלת - יתרונות

  • מנגנון מתוחכם ויעיל המסייע למנוע פריצות וגניבות.
  • מגוון שימושים.
  • אחריות יצרן.
  • אינו ניתן לשכפול בשיטות קונבנציונליות.
  • המנעול מספק אקסטרה מיגון לדלת.
  • עמידות גבוהה - בריחים עבים הנכנסים לתוך עומק המשקוף.
  • הרבה יותר קשה לקדוח אותו מה שמקשה על הגנב.
  • עלות נמוכה מול תועלת גבוהה.
  • "אבטחה פסיכולוגית" - פורץ לרוב יעדיף להכנס בדרכים קלות מנעול כספת אפילו כשלא נועלים אותו בפועל יכול ליצור הרתעה נוספת בפני פורצים.

החשיבות של התקנת מנעול עליון לדלת

מנעול כספת עליון לדלת מאופיין במנגנון נעילה סופר מתקדם ומתוחכם ולכן התקנתו מפחיתה את הסיכוי לפריצות בעשרות אחוזים.
מנעולים מסוג זה הינם מומלצים להתקנה על ידי המשטרה וחברות הביטוח השונות. חשוב לזכור, כאשר פורץ מגיע לבית פרטי, דירה או לבית עסק הוא תמיד יחפש את הדרך הקלה ביותר לפרוץ.
ממש כמו בפריצה וגניבה של רכבים, הגנב ינסה לאתר מבנים ללא אזעקה, דלתות המצוידות במנגנוני נעילה פשוטים וכדומה, כך יהיה לו הרבה יותר קל להשיג בדיוק מה שהוא רוצה.
לכן, התפקיד שלכם ושלנו כמנעולנים הינו להקשות על הפורץ ולא להקל עליו ולנסות ולהשיג מקסימום ביטחון וזו החשיבות של התקנת מנעול עליון לדלת.

התקנת מנעול עליון - איך עושים את זה ?

חשוב לציין ואף להדגיש שהתקנת מנעול כספת עליון לדלת איננה דומה להתקנה של מנעול רגיל ולכן עלינו לבחור במנעולן מקצוען המוסמך לביצוע התקנה מסוג זה.
בהתקנה זו נדרשים דיוק ומיומנות גבוהים. לכן, מומלץ שלא לבחור במנעולן הנותן את הצעת המחיר הזולה ביותר אלא באמת לברר האם לאותו בעל מקצוע יש ניסיון בהתקנת מנעולי כספת עליונים לדלת.
בשונה מעבודות אחרות אותן בהחלט ניתן לעשות בעצמנו, התקנה זו איננה מומלצת לביצוע עצמי. התקנה רשלנית פשוט תמנע מאיתנו להינות מיתרונותיו הרבים של המנעול וחבל. 
איך תדעו? ראשית בקשו לראות מהמנעולן תעודת אמינות ובנוסף וודאו עם המנעולן שהוא אכן קיבל את ההכשרה וההסמכה לביצוע התקנה ו/או החלפה של מנעול כספת עליון לדלת.

מנעולי כספת עליונים בנוסף למנעולים התחתונים!

את מנעולי הכספת העליונים ניתן להתקין כמעט בכל סוגי הדלתות הקיים בשוק הישראלי - דלתות עץ, פלדה, דלתות שחסינות לאש ועוד. מה חשוב לבדוק לפני ההתקנה?
חשוב לבדוק שהמנעול אכן מקורי וכי מוטבע סמל החברה על המפתחות ועל המנעול עצמו. וודאו את נושא האחריות ושכל המפתחות שקיבלתם אכן תואמים את המנעול עצמו.
חשוב גם לזכור, שבשונה ממנעולים אחרים, מנעול כספת עליון לדלת איננו ניתן לתיקון ולכן במקרה הצורך יש להפעיל את האחריות, להחליף את המנעול בחדש ולא להתפשר על כך.

לסיכום, יותר ויותר ישראלים בוחרים במנעול כספת עליון לדלת בכדי להשיג אבטחה מקסימלית ולהרתיע פורצים וגנבים. הצטרפו גם אתם לקשת רחבה של לקוחות מרוצים והגנו על בטיחות ביתכם והעסק שלכם.