בכל מצב בו תעמדו מול רכב נעול ללא גישה להיכנס אליו, התקשרו להזמין שירות ממנעולן מוסמך. למה מנעולן מקצועי? כיוון שבעל מקצוע בתחום המנעולים אשר אינו מיומן דיו בפריצת רכב או בטיפול בבעיות של מנעולי רכב ומנגנוני אבטחה לרכבים, לא יוכל לתת לכם מענה מדויק ולפתור את הבעיה באופן המיטבי.
אם אינכם מוצאים את המפתחות, או במקרה והמפתח לרכב נשבר, לא עובד, נתקע בחור המנעול, תצטרכו להזעיק מנעולן לעזרה. חברת 24-7 תדאג לשלח במהירות מנעולן מקצועי לסיוע בכל מצב בו אתם ניצבים מול רכב נעול וצריכים לפרוץ אותו. המנעולנים של 24-7, שלומי ויהודה, הם מנעולנים מקצועיים ומוסמכים, וכן בעלי ניסיון רב בכל תחום המנעולים ובפריצת רכבים בפרט. חשוב שתבינו כי טיפול במנגנוני נעילה לסוגיהם ברכבים הוא תחום בפני עצמו בענף עבודת המנעולים ולא כל מנעולן מוסמך לבצע עבודות מנעולים ומערכות אבטחה ברכבים.
נתקעתם מחוץ לרכב? הזמינו מנעולן מנוסה
במקרה ונתקעתם מחוץ לרכב שלכם, פשוט התקשרו אלינו ומנעולן מוסמך יגיע אליכם במהירות. אצלנו תקבלו שירות לא פחות ממצוין, ותהיו סמוכים ובטוחים שאתם מטופלים היטב על ידי מנעולן מיומן ומנוסה. שירותים מנעולן רכב. מנעולן רכב הוא בעל מקצוע מומחה המוסמך לטפל בכל מצב הקשור למערכות הנעילה של הרכב. מנעולן מקצועי ומיומן יוכל לפרוץ את דלת הרכב ללא גרימת נזק משני ובכך יחסוך לכם הוצאות נוספות. מנעולן רכב גם מיומן בטיפול בכל מערכות הנעילה הממוחשבות אם בהן נמצא מקור הבעיה. ככל שהשנים עוברות מערכות הנעילה האלקטרוניות ברכבים הולכות ונהיות מתוחכמות יותר ורק מנעולן רכב מקצועי שמבין במערכות אלו ידע כיצד לטפל בהן במקרה הצורך של פריצת רכב. יש לקחת זאת בחשבון.
מנעולן 24-7 – מידע חשוב על מנעולים ומנגנוני נעילה לרכבים
כיום יש בארץ מכת פריצות לרכבים וגניבות של רכבים או של חלקים מרכבים, גם באור יום. לכן, חשוב שתכירו את מנגנוני הנעילה והאבטחה עבור רכבים העומדים לרשותכם.
ברכב ישנו מנעול ראשי והוא המנעול בדלת הנהג. המנעול שמותקן בדלת הנהג מורכב מצילינדר פשוט יחסית ולא כל כך קשה לפרוץ אותו, אפילו קל. חשוב להבין כי המנעול הראשי שבדלת הנהג אינו מספק הגנה אופטימלית ואף רחוק מכך, וכדאי מאוד לדאוג לאמצעי נעילה נוספים ברכב.
אמצעי נעילה נוסף ונפוץ ברכבים הוא מנעול ההגה. בעצם מדובר במוט ברזל אשר ננעל על ההגה עם מנעול ומפתח. יש בשוק מוטות עם מנעולים משוכללים יותר ויש עם מנעולים פשוטים מאוד. כאשר המוט נעול לא ניתן להסיר אותו מההגה ובעצם לא ניתן לנהוג ברכב גם אם הרכב נפרץ.
בנוסף לשני המנעולים הללו קיים גם מנעול אבטחה נוסף, וזהו מנגנון המנעול של האזעקה ברכב. האזעקה מופעלת כאשר כל מי שלא מחזיק במפתח ובו לחצן לנטרול האזעקה. האזעקה פועלת על עיקרון ההרתעה, במידה ויש ניסיון פריצה של הרכב האזעקה תשמיע צפצוף קולני שלא יאפשר לפורץ להשלים את משימתו ויבריח אותו. כיום נוצר חיסרון גדול למערכות האזעקה ברכבים והוא שהפורצים נהיו מתוחכמים יותר ולמדו כיצד לפתוח את מכסה המנוע ולנטרל את הצופר של האזעקה. וכך האזעקה מאבדת מכוחה.
מנגנון נעילה נוסף הוא הקודן. הקודן הוא מכשיר קטן אשר מוגדר בו קוד מספרי ועד אשר לא מוקש הקוד הנכון הרכב נותר נעול ולא ניתן לבצע כל פעולה בו. הקודן קשור למערכת נעילה אלקטרונית המותקנת במערכת הממוחשבת של הרכב. כפי שציינו בנוגע למערכות אזעקה ברכבים גם הקודן נמצא בסכנה. על אף שזהו אחד מאמצעי הנעילה המתקדמים יותר עבור רכבים, כיום יש פורצים שלמדו כיצד לבצע מעקף חשמלי שינטרל את מערכת הקודן.