שירותי מנעולנות במרכז » שירותים פופולאריים של מנעולן איכותי שכדאי להכיר

שירותים פופולאריים של מנעולן איכותי שכדאי להכיר

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

רבים חושבים שהשירות היחיד שמנעולן מציע הוא שכפול מפתחות ומכירת מחזיקי מפחות בחנות שלו. אך למעשה למנעולן איכותי ישנם עוד תחומי פעילות רבים כאשר חלק מהמנעולנים נותנים שירות גם 24 שעות יממה, בשבתות ובחגים. על השירותים שאותם נותנים לנו המנעולנים אנו נספר לכם במאמר הבא כדי שפעם הבאה שתיתקלו במצב בו אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן תדעו למי לפנות.

פריצת דלתות

למי מאיתנו לא קרה לפחות פעם אחת בחייו המצב הכל כך מתסכל הזה ששכחנו את המפתחות של הבית בתוך הבית או המפתחות אבדו לנו ואנו עומדים מול דלת נעולה כאשר אין אף אחד אחר בבית שיכול לפתוח לנו. במצב כזה, אין מנוס אלא להזעיק מנעולן שיבוא לפרוץ את הדלת ואנו נוכל להכנס הביתה.

 

במצבים בו הדלת טרוקה ולא נעולה לגמרי, מדובר בפעולה שהיא יחסית פשוטה בה מנעולן איכותי יפרוץ את הדלת תוך פחות מדקה אך במקרים בהם הדלת נעולה יש לפרוץ את המנעול וכמובן להחליפו במנעול חדש. מנעולנים רבים מספקים שירות זה 24 שעות ביממה תוך הבנה שישנם לקוחות שזקוקים לשירותים אלו בשעות הקטנות של הלילה.

החלפת מנעול

החלפת מנעול היא אינה פעולה שמבצעים אך ורק לאחר פריצת הדלת והמנעול אלא זוהי פעולה יחסית סטנדרטית שיש לבצע כאשר עוברים לדירה חדשה ואנו רוצים להיות הבעלים היחידים של המפתח לדירה, היות ובמקרים בהם לא נחליף מנעול, ייתכן ולדייר הקודם ישאר מפתח לדירה או אפילו לבעלים של הדירה.

על מנת למנוע מצב ולהיות הבעלים היחידים של מפתח לדירה שלנו יש לקרוא למנעולן אשר בפעולה פשוטה שלוקחת מספר דקות מחליף לנו את הצילינדר של הדלת ומוסר לנו צרור מפתחות חדש לדירתנו.

פריצה לרכבים

פריצה לרכבים הינה פעולה שלא כל מנעולן מוסמך לעשות כאמור והיא דורשת הכשרה נוספת מלבד הכשרתו הבסיסית של המנעולן. היא נחשבת לפעולה יותר עדינה היות ועל המנעולן לוודא במהלך הפריצה ששום חלק במנגנון הרכב, שנחשב עדין יותר ממנגנון של דלת, לא נפגע ולא ניזוק, וכמובן לא חלון הרכב דרכו יפרוץ המנעולן לתוך הרכב.

 

כמו פריצת דלתות גם פריצה לרכבים הוא שירות שחלק מהמנעולנים מספקים 24 שעות ביממה תוך הבנה עמוקה שישנם לקוחות שיזדקקו לשירות שכזה באמצע הלילה, בין אם מדובר באנשים ששתו במסיבה ואיבדו את המפתח שלהם לרכב או סתם אנשים שבילו במסעדה אל תוך הלילה ואיבדו את מפתחות הרכב שלהם.