שירותי מנעולנות במרכז » פריצת דלתות פלדה במרכז

פריצת דלתות פלדה במרכז

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

אם אתם גרים או עובדים באזור המרכז וזקוקים לשירות פריצת דלתות פלדה במרכז, עבור כל עניין, כל תקלה או בעיה שקשורה למנעולים ולבריחים, תדאגו לכך שיהיה שמור בטלפון מספר של מנעולן במרכז, רצוי מנעולן שהוא גם פורץ מנעולים מוסמך, ליתר ביטחון, אם תצטרכו.

בשגרת היומיום אנשים מתנהלים כהרגלם ולא עולה בכלל בדעתם שפתאום יכולה לצוץ איזו שהיא בעיה במנעול דלת הפלדה שבכניסה לבית או לבית העסק שלהם, בעיה אשר תצריך פורץ דלתות פלדה מיומן ומנוסה. הסיטואציות הללו בדרך כלל מתרחשות ברגעים הכי לא צפויים. תארו לעצמכם כמה לא נעים זה להגיע לבית עייפים ורצוצים אחרי יום עבודה ארוך ומייגע,  להכניס יד לתיק ולגלות שהמפתח לבית לא שם. מה קורה במצב כזה? מתחילים לרוקן את הכיסים, הופכים את התיק, מנסים להיזכר היכן בפעם האחרונה ראיתם את המפתח או את צרור המפתחות, מה עשיתם אתו, איפה הנחתם אותו, ובקיצור מה הסיכוי שתמצאו את המפתח לעומת הסיכוי שאיבדתם אותו.

כל זה לא ישנה את העובדה שבמצב כזה עדיין עומדים מול דלת הבית הנעולה ללא יכולת לפתוח אותה. זו דוגמא אחת מתוך דוגמאות רבות למצבים בו תזדקקו בדחיפות ל מנעולן  שעוסק בפריצת דלתות, אשר עובד באזור המרכז וזמין כדי להגיע אליכם במהירות ולפרוץ את דלת הפלדה.

במקרים מסוימים יהיה צורך להחליף צילינדר ומפתחות (למשל אם איבדתם את צרור המפתחות שלכם ואתם מפחדים שהם יימצאו על ידי אדם זר, או במידה והמפתחות נגנבו).

פריצת דלתות פלדה במרכז על ידי פורץ מקצועי

מחפשים פורץ שמבצע פריצת דלתות פלדה במרכז? במידה ואתם רוצים להזמין מנעולן במרכז פורץ אל תוותרו על בעל מקצוע מקצועי ואמין. ישנם לא מעט מנעולנים שישמחו לבוא לסייע לכם ויציעו מבחר שירותים בתחום המנעולנות, אך לא כל אחד מהם יוכל לבצע  את העבודה בצורה טובה וברמה גבוהה.

צריך להבין שהבחירה שלכם במנעולן פורץ מוסמך ומקצועי היא חשובה מאוד. בכלל כל דבר שנוגע לעבודה עם מנעולים מחייב יד מקצועית ומיומנות רבה. המנעול הוא שומר הסף של הבית או העסק, ואנו בטוחים שהדאגה למיגון ואבטחת המרחב הפרטי הוא בראש סדר העדיפויות שלכם.

בימינו יש סוגים רבים של מנעולים ושל מנגנוני נעילה שונים מתוחכמים ומתקדמים, ומנעולנים מקצועיים יכירו את כל סוגי מנגנוני הנעילה והמנעולים וידעו כיצד לתקן אותם או איך לטפל בהם.

מנעולים נוספים להתקנה בדלת, לשם מניעת פריצת דלתות פלדה במרכז

מנעול תלוי דלת כניסה -  סוג מנעול זה מהווה מנגנון נעילה נוסף שמתלווה למנעול הדלת. יש מספר סוגי בריחים, חלקם עמידים יותר, חלקם פשוטים, יש יקרים מאוד וגם יש אפשרויות זולות יותר,  אבל ברמת העיקרון, כל סוגי המנעולים העליונים דומים אחד לשני. צורתו של המנעול התלוי העליון היא כמו האות U . המנעול מורכב מפלטה ובה זיז נעילה, וסוגר מותאם. המנעולים הללו משמשים כאמצעי אבטחה נוסף עבור דלת הבית. מומלץ מאוד להתקינם כאשר יש דלת הכניסה היא פשוטה (בדרך כלל הדלתות הישנות), וגם בדלתות פלדה (פלדלת) כיוון שאלו מנעולים חזקים מאוד שהסיכוי שהם יימנעו פריצה גם על ידי פורצים מתוחכמים היא גבוהה.

מנעול צילינדר – מנעולי צילינדר הם מנעולים מוכרים ודי נפוצים בבתים באזור המרכז. מנעולני הצילינדר נהיו לקונצנזוס בכל מבנה בישראל, בין אם מדובר בבית או בעסק ואפילו מחסן אלו במנעול חזק ועמיד. היתרון של מנעול צילינדר הוא שכל מנעול צילינדר הוא יחיד במינו ואין זהה לו. לכל מנעול יש את המפתח שמתאים לו באופן ספציפי. מנעולים אלה הם לא זולים אבל איכותיים מאוד ושווים את מחירם.