שירותי מנעולנות במרכז » פורץ מנעולים בשרון

פורץ מנעולים בשרון

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

אם אתם נתקלים בבעיה עם מנעול שאינו עובד, מנעול לא תקין, מנעול מקולקל, מנעול שנתקע בו המפתח, מנעול שבור ומצבים נוספים בהם מנעול כלשהוא פשוט לא משתף פעולה, תצטרכו פורץ מנעולים שיגיע לפרוץ את המנעול. אם אתם נמצאים באזור השרון, כדאי שתחפשו פורץ שנותן שירותים באזור השרון, כך במצבים דחופים בהם יש צורך לפרוץ מנעול, יוכל המנעולן הפורץ להגיע אליכם בהקדם.

פורץ מנעולים לרוב ידעו לבצע פריצות של כל סוגי המנעולים, אם כי כל סוג מנעול מצריך טכניקת פריצה שונה וכן הכשרה ומיומנות ספציפיות. פריצה של דלת כניסה לבית תהיה שונה מדלת לדלת בהתאם לסוג הדלת (פלדלת לעומת דלת עץ פשוטה וישנה לדוגמא) והעבודה תהיה חייבת להתבצע על ידי מנעולן שהוא גם פורץ דלתות, וכמובן שיש שוני בעבודת הפריצה בין פריצה של דלתות במבנים לפריצת דלתות של רכבים או לפריצת דלת של כספת. ההבדל בין המקרים נעוץ גם בהבדלים בין סוגי הדלתות וכמובן שבין סוגי המנעולים.

מצבים בהם אנשים זקוקים לעזרתו של פורץ מוסמך מתרחשים פעמים רבות יותר מכפי שנדמה. המנעולים אשר מאבטחים את בתינו את הרכבים שלנו, את הכספות שלנו וכן הלאה, על אף הטכנולוגיה והתחכום המאפיינים אותם כיום, עדיין מועדים לבלאי ולשחיקה וכן לתקלות טכניות למיניהן.

בכל מצב בו יש לטפל במנעול בעייתי יש להזמין מנעולן פורץ מוסמך ומקצועי.

שלומי המנעולן מבצע פריצות באופן מקצועי. יש לנו ניסיון רב בעבודות פריצה שונות, של כל סוגי המנעולים, ואנו מתמחים בתחום. אם אתם זקוקים לשירות של פריצת מנעול מכל סוג שהוא, מנעול דלת, מנעול עליון, מנעולים בשערים, מנעול רכב, מנעולי כספת וכן הלאה, צרו קשר עמנו, 24/7 Locksmith ונוכל לעזור במהרה. אצלנו תקבלו שירות מקצועי מצוות הגון ואמין.

אנו נדע כיצד לבצע את הפריצה באופן יעיל ומבלי לגרום לנזקים נוספים לדלת.

איך פורץ דלתות מבצע פריצה של דלת כניסה לבית

אם נתקעתם מחוץ לבית והדלת של הכניסה נעולה, לא תהיה לכם ברירה אלא להזמין פורץ דלתות מקצועי שיפרוץ את מנעול הדלת על מנת שתוכלו להיכנס לביתכם.

חשוב לומר כי פורץ הדלתות ידרוש מכם להציג תעודה מזהה המוכיחה כי אתם מתגוררים בנכס, או כי הנכס בבעלותכם (גם במקרה של פריצה רכב). הסיבה לכך נובעת כמובן מן העובדה שאם לא היה נהוג נוהל זה, כל אחד שרק היה רוצה, יכולה היה לפנות לפורץ שיגיע לבצע פריצה של דלת לבית או פריצה של רכב, גם אם הוא אדם זר וכוונותיו פליליות.

הטכניקה העיקרית בה משתמשים לפרוץ דלת היא טכניקת פריצה בה מתבצע קידוח לכיוון הצילינדר המותקן בקיר/במשקוף הדלת.

בשיטה זו יש קודחים חור לכיוון תוף הצילינדר. על ידי הפעלת הכוח של המקדחה, הפינים שבתוך הצילינדר נשחקים , והמנעולן הפורץ מגיע עם המקדח אל גלגל הצילינדר. עם שחיקה זו והנעת גלגלת הצילינדר נפתחת נעילת המנעול.

פריצה של דלת טרוקה

אנשים רבים לא מודעים לכך שלמעשה אותן דלתות שנטרקות וננעלות לאחר הטריקה, כביכול, הן כלל לא נעולות, לא באמת בכל אופן. בדלתות אלה בדרך כלל מותקנת ידית שלא ניתן להזיזה. בעצם כאשר הלשונית של המנעול שבדלת נעה, ולאחר מכן אין אפשרות להזיז אותה בחזרה באמצעות הידית, הדלת כאילו נעולה ואי אפשר לפתוח אותה בלי מפתח.

כנראה שהמנעולן שיגיע לפרוץ דלת במצב כזה פשוט ינסה להזיז את הלשונית על ידי יצירת חיכוך עם הלשונית בעזרת כלי פלסטיק מתאים. באם הלשונית תזוז חזרה, יהיה ניתן לפתוח את הדלת. כך תזוז הלשונית ואפשר יהיה לפתוח את הדלת.

במקרה ושיטה זו אינה צולחת, הפורץ יצטרך לבצע קדיחה אל הצילינדר ואכן לפרוץ את מנגנון המנעול עצמו.