שירותי מנעולנות במרכז » פורץ כספות במרכז

פורץ כספות במרכז

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

פורץ כספות במרכז

מחפשים פורץ כספות במרכז ? 24/7 Locksmith מספקים מגוון שירותי מנעולנות מקצועיים בכל אזור המרכז.

מלבד שירות פריצת כספות. אנו מבצעים גם התקנה של מנגנוני מיגון ונעילה מתקדמים בכספות, לשיפור ההגנה מפני ניסיונות פריצה וגניבה.

תפקידן של הכספות הוא לספק שמירה והגנה גבוהה על חפצים חשובים ו/או יקרים מאוד.

פעם, בעיקר אנשי עסקים ואנשים עשירים מאוד נעזרו בכספות, אבל כיום, השימוש בכספת הוא נפוץ יותר, וניתן למצוא כספות גם בבתים סטנדרטיים או בעסקים קטנים מאוד.

מכיוון שהשימוש בכספת נעשה פופולארי כל כך בעשור האחרון, בשוק הכספות התחילו לייצר כספות בגודל קטן, שיהיו נוחות ומותאמות לצרכן הפשוט. כספות אלו מכונות 'מיני סייפ- Mini Safe ' ולרוב לא יהיה מדובר בכספות איכותיות ועמידות מאוד, אלא בפתרון זול יחסית שנותן מענה למי שמרגיש צורך להחזיק כספת קטנה בביתו או בעסק שלו.

הכספות הקטנות הללו מותאמות לקהל הרחב מבחינה פונקציונאלית, מבחינת רמת האבטחה שלהן וכמובן שגם מבחינת המחיר.

האם כל פורץ כספות יוכל לפרוץ את הכספת שלכם? לא בטוח

המנעולים אשר מותקנים בכספות הם שונים בכל כספת, יש כל מיני סוגים של כספות, וכל סוג מגיע עם מנעול מסוים. המנעול אשר מותקן בכספת, נבחר כתלות בגודל הכספת, במטרתה, בסיווג האבטחה שלה וכן הלאה. למה הכוונה? וודאי שבכספות הענק המותקנות בבנקים, יהיו כמה מנגנוני נעילה ולא רק אחד, וכמובן שהם יהיו מתוחכמים ומורכבים מאוד, בכדי להגביר את האבטחה כל תכולת הכספת.

לעומת זאת, כסביר להניח שכספת ביתית קטנה או המיני כספות שמותקנות בארונות בחדרי מלון, תגיע עם מנעול כספת פשוט יותר לתפעול, כך שמי שמשתמש בכספת לא יצטרך להסתבך יותר מדי על מנת לפתוח אותה. גם אין צורך ממשי במנעול מתוחכם יותר לכספות כאלה, משום שבדרך כלל אנשים לא מאחסנים בהן חפצים יקרים עד כדי כך.

על כן, מנעולן במרכז אשר הוא גם פורץ הכספות  יוכל להעניק לכם שירות טוב, עליו להכיר את כל סוגי הכספות ואת כל סוגי מנעולי הכספות. רק כאשר מכירים מנגנון נעילה אפשר לפרוץ אותו. כל ניסיון אחר לפרוץ מנעול כספת מבלי להכירו, יהיה בגדר עבודה לא אחראית.

איך פורץ כספות מבצע את הפריצה של הכספת בפועל

לפני הפורץ יבצע בדיקה קפדנית של הכספת. הבדיקה נעשית בכדי לבדוק את סוג מנגנון הנעילה שמותקן בכספת . כמו שיש כל מיני סוגים של כספות, יש גם כל מיני סוגי של מנגנוני נעילה. אין דרך אחת לפרות מנעולי כספת משום שכל מנגנון נעילה זקוק לטיפול מותאם.

המשמעות היא, שצריך להתאים את אופן ביצוע הפריצה לסוג הכספת ולמנעול והצילינדר של מנגנון הנעילה שלה.

כיום, הכספות הנפוצות הן דיגיטאליות, ביומטריות ומכניות. כל סוג כספת מצריך טיפול שונה ומשך זמן עבודה שונה, באם נדרשת עבודת פריצה.

המנעולנים של 24/7 Locksmith הינם פורצי כספות מוסמכים ומורשים. יש לנו ניסיון רב בביצוע פריצות לכספות מסוגים רבים, אנו נגיע עם הציוד והמכשור הנדרש לביצוע הפריצה, ונוכל להבטיח לכם שירות פריצה מקצועי ואחראי לכל סוגי הכספות.

אנו לא מתפשרים על איכות השירות שניתן ללקוחות שלנו. בנוס, חשוב להדגיש ולציין  כי לאור הרגישות שלעיתים כרוכה בעבודות הפריצה, אנו מבטיחים דיסקרטיות מוחלטת. כל הלקוחות שלנו, פרטיים ועסקיים כאחד, יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי מה ששמור בתוך הכספת שלהם יישאר שם בבטחה. כל מה שאנחנו נדע על הכספת שלכם ועל תכולתה, יישאר נצור יחד עם החפצים שבתוכה.