שירותי מנעולנות במרכז » פורץ דלתות בשרון

פורץ דלתות בשרון

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

פורץ דלתות בשרון

בכל מצב שיצריך פורץ דלתות באזור השרון, פונים אל 24/7 Locksmith שירותי מנעולנות מקצועיים 24 שעות ביממה.

24/7 Locksmith מספקת את כל השירותים בתחום המנעולים כבר שנים רבות. אנו פועלים בעיקר באזור המרכז וכן באזור השרון. אזור השרון כולל את הערים רמת השרון, הרצליה, רעננה, הוד השרון וכפר סבא, וכן יישובים נוספים בסביבה כגון תל-מונד, בני ציון, בצרה, שפיים, קדימה, צורן וכן הלאה. אנו מספקים את כל השירותים בתחום המנעולים, ומקפידים על מקצועיות ללא פשרות. בכל מצב, פשוט או מורכב, נגיע אליכם כמה שיותר מהר על מנת לתת מענה.

אנחנו כאן כדי לתת לכם מענה. אם אתם מתגוררים באחת מערי השרון או ביישוב כלשהוא באזור השרון, שמרו את מספר הטלפון שלנו ליצירת קשר, כך שבמידה ויעלה הצורך, תוכלו ליצור אתנו קשר מבלי להתמהמה.

חשוב במיוחד שיהיה לכם את הטלפון שלנו בשלוף, למקרה ותזדקקו לנו במצב חירום עם דלת נעולה שצריך לפרוץ. בסיטואציה כזו אנו נשלח אליכם פורץ דלתות מקצוען, שיגיע אליכם בזריזות ויבצע את פריצת הדלת באופן אחראי ובמיומנות רבה, מבלי לגרום לנזק נלווה.

מתי תצטרכו פורץ דלתות

מצבים בהם צריכים פורץ דלתות שיגיע בכדי לפרוץ דלת הם לרוב מצבים לא סימפטיים או אפילו מצבי חירום. באמת שיש אינספור דוגמאות, אנשים יכולים להגיע הביתה לאחר יום עבודה, רצוצים ועייפים, להכניס את היד לתיק או לכיס, ולגלות להפתעתם שהמפתחות אינם בנמצא. ייתכן שאבדו, ייתכן ששכחו אותם איפה שהוא, העובדה שהיא שאין להם איך להיכנס הביתה. היום כולנו כל כך עסוקים ועוברים מדבר לדבר במהירות הבזק, תוך כדי שאנחנו   עושים הרבה מאוד דברים במקביל, והראש בהחלט יכול להתפזר. מספיק שיש שני צרורות שאינם מאוחדים לכדי צרור אחד, באחד מהם המפתח של הבית ובשני של הרכב, וזה עניין שמועד לפורענות. כאשר אנו מקבלים פניה לשירות של פריצת דלת, אנחנו עושים הכול כדי לפנות את לוח הזמנים ולהגיע במידי למקום.

מה גם, שמצבים חמורים יותר ממצביים שכל חומרתם היא אי נעימות או אי נוחות, יכולים להתרחש שפונים אלינו זקוקים לשירות של פריצת דלתות, לפעמים קורה שתינוק או פעוט ננעל בתוך חדר או בתוך הבית, או אדם קשיש, והם נמצאים בפנים ללא השגחה. מצבים כאלה הם מצבי חירום לכל דבר ויש לפרוץ את הדלת במהרה כדי למנוע אסון חלילה.

בין אם ננעלתם מחוץ לבית ובין אם ננעלתם מחוץ לרכב, פורץ מקצועי ומיומן הוא התשובה לבעיה.

אנו מבצעים פריצות של כל סוגי הדלתות, דלתות כניסה, דלתות פנים, שערים ועוד. בכל מקרה בו אתם זקוקים לבעל מקצוע שיפרוץ דלת, פנו אלינו ל- 24/7 Locksmith, ולא תצטערו.

כמה יעלה לכם להזמין פורץ דלתות

אז כמה יעלה לכם שירות פריצה של דלת?, למעשה הדבר תלוי במשתנים רבים ועל כן אין מחיר אחיד. כל מנעולן במרכז גובה סכומים אחרים עבור שירותי פריצה מקצועיים, לפי שיקוליו האישיים. למשל, מן הסתם שאם תקראו לפורץ שיגיע לפרוץ דלת בשישי בלילה השירות יהיה כרוך בתשלום מחיר גבוה יותר, משום שמודבר בשעה חריגה ובדחיפות גבוהה. אם הפורץ נמצא במקום רחוק מכם ואינו מעניק שירותים באזורכם אך עדיין אתם מזמינים אותו כי אינכם מוצאים פורץ זמין אחר, ייתכן ויגבה סכום גבוה יותר בשל המרחק והמיקום.

בנוסף על כך, סוג הדלת מהווה קריטריון לעלות, פריצה של דלת כניסה חזקה עם מנגנון נעילה מורכב תעלה יותר מפריצה של דלת כניסה פשוטה מעץ עם מנעול פשוט, או דלת פנים בתוך בית/משרד. כמובן שגם יש הבדל בין פריצת דלת של רכב לבין פריצת דלת במבנה. על כל פנים בררו מול המנעולן הפורץ את עלות השירות בהתאם לכל המשתנים שמשפיעים על המחיר במעמד הפניה אליו.