שירותי מנעולנות במרכז » פורץ דלתות במרכז

פורץ דלתות במרכז

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

אם אתם זקוקים לפורץ דלתות במרכז, למשל בערים תל אביב, גבעתיים, רמת גן, פתח תקווה, ראשון לציון, חולון, בת ים, רחובות, קריית אונו , יהוד, אור יהודה ועוד, אנחנו כאן כדי לתת לכם מענה. אם אתם גרים בעיר תל אביב או בסביבתה לצורך העניין, שמרו אותנו בטלפון תחת השם פורץ דלתות תל אביב, ותהיו בטוחים שאם חלילה תזדקקו לשירות מאתנו, בשנייה תשלפו את המספר בטלפון , תצרו עמנו קשר ונחוש לעזרתכם.

24/7 Locksmith מציעה זה שנים רבות מגוון שירותים בתחום המנעולים לאינספור לקוחות, פרטיים ועסקיים.

אתם קוראים לנו – אנחנו מגיעים ומהר. במיוחד כאשר הלקוחות שפונים אלינו זקוקים לשירות של פריצת דלתות, אנחנו מתפקדים במקום בהקדם האפשרי כדי לעזור ולפתור את הסיטואציה הלא נעימה. מן הסתם שהמצבים הללו תופסים אותנו לצערנו תמיד ברגעים הכי לא צפויים, אישה עם תינוק בוכה על הידיים שחזרה הרגע מקניות, מפשפשת בתיקה אך אבו, צרור המפתחות אינו בנמצא, או אם במקרה ביום גשום אדם חוזר רצוץ ועייף אחרי יום עבודה ומגלה שאיבד את המפתחות. נוכל להמשיך עוד ועוד ולתאר לכם מצבים שונים ומתסכלים בהם אנשים מבינים כי אין בידם את המפתחות לבית והם חייבים פורץ שיגיע לפרוץ את הדלת כדי שיוכלו להיכנס לביתם.

בנוסף על כך, ישנם מקרים חלילה בהם דלת פנים או דלת הבית נסגרת או נטרקת וננעלת כאשר בפנים נשאר אדם תלוי, ישיש, ילד קטן או תינוק, במצבים כאלה כמובן שאין מה להתמהמה וחייבים להזמין פורץ בדחיפות כדי להיכנס אל תוך הבית או החדר אפילו.

לא משנה באיזו סוג דלת מדובר, אם צריך לפרוץ אותה באופן מקצועי ואחראי, במהירות וביעילות, אנחנו כאן בשבילכם.

יש לנו ניסיון רב בתחום ונוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

פורץ דלתות תל אביב

אם אתם נתקלים במצב חירום ואין לכם בשלוף מספר טלפון של מנעולן במרכז אשר מבצע פריצה של דלתות, פשוט כנסו לאחד ממנועי החיפוש הקלידו – פורץ דלתות תל אביב, ותראו מה עולה בתוצאות החיפוש. אפילו אם אתם ממש לחוצים, נסו להרים טלפון לפחות לשניים שלושה פורצים כדי להבין פחות או יותר מי מהם יותר מתאים לכם מבחינת זמינות ומבחינת הצעת המחיר לעבור השירות.

דאגו לברר האם אותו פורץ אכן מיומן בביצוע פריצה של דלתות בית ופנים. לפעמים ישנם מנעולנים המבצעים פריצות של מנעולי כספות, ואמנם יודעים כיצד לפרוץ דלת בית בתיאוריה, אך אין להם מספיק ניסיון או מיומנות טכנית כדי לבצע את העבודה בצורה מקצועית וטובה ללא גרימת נזקים משניים למיניהם, כמו נזק לדלת עצמה או למשקוף, ואף למנעול או לצילינדר במידה והיה ניתן להימנע מכך, לו העבודה הייתה מתבצעת על ידי פורץ דלתות מקצועי ומנוסה.

השיטה העיקרית לפריצת דלתות - פורץ דלתות תל אביב

השיטה בה פורצי דלתות משתמשים בה ברוב המקרים בהם הם צריכים לפרוץ דלתות כניסה לבתים, דלתות פלדלת עם מנעולי רב בריח לרוב, הם יבצעו את הפריצה על ידי קדיחה יזומה עם מקדחה חזקה של הצילינדר.

טכניקה זו הפכה לנפוצה ביותר משום שכיום הרוב המוחלט של דלתות הכניסה בבתים הן דלתות כבדות וחזקות מאוד מסוג פלדלת או דומיה. בעצם בטכניקה הזו, הפורץ קודח חור אל הצילינדר ותוך הפעלת כוח רב, שוחק עם המקדח את הפינים שבתוך המנגנון. שחיקת הפינים מובילה את הפורץ בפעולת הקדיחה אל גלגל השיניים שנמצא בפנים הצילינדר.  הגלגל יזוז בשלב זה והנעילה תיפתח. חשוב להיות מיומנים מאוד בביצוע פריצה עם טכניקה זו על מנת שלא לגרום לנזקים.