שירותי מנעולנות במרכז » מנעולן - עמוד שאלות ותשובות

מנעולן - עמוד שאלות ותשובות

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

1. איך נוכל לדעת שכאשר אנו מזמינים מנעולן אלינו הביתה הוא אכן מקצועי וישר?

כאשר אתם מזמינים מנעולן או בכל עיר אחרת הפעולה הראשונה שהמנעולן מחוייב לעשות הוא לוודא כי אתם אכן הבעלים של הדירה. דרך נוספת לוודא זאת היא על פי החומרים והאביזרים בהם המנעולן עושה שימוש.

2. האם ניתן לבדוק את אמינותו של המנעולן כבר בשיחת הטלפון?

התשובה היא כן. ניתן לשאול את המנעולן האם הוא מוציא לכם חשבונית, האם הוא מספק לכם מנעול מקורי מהאריזה והאם יש לו הסמכה או תעודת מנעולן שהוא יכול להציג בפניכם.

3. כמה זמן לוקח לפרוץ דלת ?

חשוב להבין שלא כל בעיה במנעול דורשת גם פריצה של דלת וזה תלוי במורכבות הבעיה ובסיטואציה שבה אנו נמצאים. ככל שהמנעול מורכב יותר כך הפריצה תהיה מורכבת יותר ותיקח יותר זמן אבל פריצה פשוטה יכולה לקחת גם עשר דקות.

4. מה חשוב לשאול לפני שאתם מזמינים מנעולן פרט לעניין האמינות והיושר?

יש כל מיני סוגים של מנעולנים ובכלל בארץ ולכן חשוב שכאשר אנו בוחרים מנעולן הוא אכן יודע ומוסמך לבצע את סוג העבודה לה אנו זקוקים. יש כל מיני פעולות הקשורות לתחום הזה כמו פריצה של מכוניות, פריצת כספות, פריצת מנעולים וכדומה.

5. תוך כמה זמן אמור להגיע המנעולן מהרגע שאני קורא לו?

לאחר שבדקתם כי המנעולן אכן זמין ופנוי באותו רגע והקפדת לבחור מנעולן שפועל באזור המגורים שלכם, הוא אמור להגיע אליכם תוך 15-25 דקות לכל המאוחר.

6. מהם המצבים שבהם מומלץ להחליף צילינדר?

במצבים בהם המנעול מזייף כלומר לא נפתח בצורה חלקה, כשאנו צריכים להפעיל כוח בכדי לפתח את הדלת או כאשר המנעול עצמו נתקע בדלת זה הזמן להחליף צילינדר. מומלץ מאוד שלא לחכות למצב שבו אתם תקועים לגמרי אלא לבצע את תהליך ההחלפה מבעוד מועד.

7. איך מונעים פריצות הביתה?

יש כל מיני דרכים שבאמצעותן ניתן למנוע פריצות הביתה. הראשונה היא לבחור להתקין מנעול כפול, כלומר מנעול אחד של הדלת ומנעול עליון נוסף. דרך נוספת היא להתקין סורגים כי היום פורצים וגנבים נוטים לחפש דירות בקומות נמוכות או בתים פרטיים ולפרוץ דרך החלון ולא דרך הדלת. יחד עם זאת, מנעולים ביומטריים, מצלמות אבטחה ומנעולים אותם ניתן לשכפל אך ורק עם כרטיס מגנטי מפחיתים את הסיכוי לפריצות וגניבות. בנוסף, יש להיות עירניים בכל הנוגע למפתחות שלנו, לשמור אותם תמיד בתוך התיק ואת התיק צמוד אלינו, לא באוטו, לא בבתי קפה וזה ימנע מצב שגנבים ינצלו את חוסר תשומת הלב שלנו ויחטפו לנו את הציוד האישי שלרוב מכיל גם מפתחות לביתנו ו/או לרכב שלנו.