שירותי מנעולנות במרכז » מנעולן המבצע גם פריצת מנעולים

מנעולן המבצע גם פריצת מנעולים

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

אנו ב-24/7 Locksmit נדאג להעניק לכם את השירות הטוב ביותר של פריצת מנעולים במידת הצורך.

צוות מנעולנים מוסמך ומקצועי, המנעולנים בעלי הכשרה מקצועית, עוסקים שנים רבות בתחום ויש להם ניסיון רב. אצלנו תקבלו שירות אמין ומיטבי ברמה המקצועית והטכנית לצד שירות אדיב וסבלני.  אנו נגיע במהרה לסייע לכם בכל מצב בו תזדקקו לשירותי מנעולנים, כגון פריצת מנעולים, החלפת מנעולים, התקנת מנעולים, החלפת צילינדר ועוד.

פורץ מנעולים מוסמך ומנוסה

פריצת מנעולים היא נישה בתחום השירותים הניתנים לציבור על ידי מנעולנים, ונדרשים לה מומחיות, מיומנות וניסיון על מנת שתתבצע בצורה נכונה, יעילה וטובה.

כיום, בעידן המודרני, הטכנולוגיה המתקדמת השפיעה גם על תחום המנעולים, והאפשרויות הקיימות לצורך פריצת מנעולים מכל סוג ובכל דרגת מורכבות, מבטלת את  המגבלות והקשיים אשר היוו בעיה בעבר.

אם כן, גם בעסקי המנעולים, חשוב ביותר שהמנעולן אשר יגיע לבצע את העבודה יהיה מעודכן ובקיא בתחום. קיימים כיום מנעולים משוכללים מאוד, וישנם מנעולים מורכבים ומסובכים שקשה לפרוץ, על סף הבלתי אפשרי. רק מנעולן מוסמך, מנוסה, בקיא ומיומן יוכל לפרוץ אותם במידת הצורך.

במקרה ואתם זקוקים לשירות של פריצת מנעולים, ודאו כי המנעולן אותו הזמנתם לביצוע העבודה הוא בעל ניסיון ובקיא בפריצת מנעולים. אצלנו תוכלו להיות רגועים שאתם בידיים טובות. המנעולנים שלנו בקיאים בתחום פריצת המנעולים על בוריו. אנו מקפידים להתעדכן בכל המתחדש בתחום, זאת על מנת לספק ללקוחותינו את הפתרונות הטובים, האיכותיים והמתאימים ביותר עבור כל מצב או בעיה באשר הם. בכל מקרה בו יש צורך לפרוץ מנעול אנו מקפידים על עבודה מדויקת ואיכותית ברמה הטכנית בכדי לא לגרום כל נזק משני. אנו נפרוץ את המנעול מבלי לפגוע בדלת או בחלון, וכן מבלי לפגוע במנעול עצמו או בצילינדר כאשר צריך מדובר בפריצה של מנעול עקב אובדן מפתח למשל, או מכל סיבה אחרת שאינה נוגעת לתקינותם של המנעול ו/או הצילינדר עצמם. אנו נעזרים בציוד חדשני ומתקדם המאפשר לנו לתקן בזריזות כל בעיית מנעולים שעשויה לצוץ הן בבתים והן ברכבים.

האם כל מנעולן הוא גם פורץ מנעולים?

מנעולנים עובדים כל שעות היממה משום שחלק מהעבודה בתחום כולל מתן שירות בעתות חירום. דבר חשוב שאנשים רבים אינם מודעים אליו הוא שבמידה ופרצו לכם הביתה או שהרכב נפרץ,  רצוי וכדאי שהמנעולן ייתן את חוות דעתו לחברת הביטוח אודות המקרה, ויסביר כיצד התרחשה פריצת המנעול, מנקודת מבטו המקצועית. מן הסתם שפריצות מתרחשות בכל שעות היממה ופעמים רבות בשעות הקטנות של הלילה. פורץ מנעולים מוסמך ומקצועי יעמוד לשירותכם בכל שעה, ויגיע במהרה לעזור במצבי חירום למיניהם, גם  בשעות חריגות ובזמנים לא שגרתיים, כמו בלילה, בסופי שבוע ובחגים.

אין ספק  שמצבי החירום הללו אינם סימפטיים בלשון המעטה. להגיע לבית או לרכב ולגלות כי אינכם מוצאים את המפתח, אולי איבדתם אותו, אולי שכחתם אותו באיזה מקום, זה מצב מתסכל ומרגיז מאוד. אתם נותרים תקועים ללא יכולת לנסוע, או להיכנס הביתה. לא משנה מה השעה או מה המצב בו זה תופס אתכם, אתם בבעיה.

גם במקרי חירום שכאלה, בהם אתם מזמינים במהרה פורץ מנעולים, עליכם לברר אם המנעולים שהזמנתם מחזיק בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל. עליכם לסמוך על המנעולן שיגיע לפרוץ המנעול ולבטוח בו , מדובר במרחב פרטי שלכם. לא תרצו שהמפתחות לבית או לרכב יתגלגלו לידיים הלא נכונות בגלל בעל מקצוע לא אחראי במקרה הקל ולא הגון במקרה החמור יותר. לא תרצו להסתכן בכך שאם הזדקקתם לפריצת הדלת בבית או ברכב מכל סיבה שהיא, עוד תעלה לכם ביוקר.