שירותי מנעולנות במרכז » מנעולים משוכללים לאבטחת דלתות הכניסה

מנעולים משוכללים לאבטחת דלתות הכניסה

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

קורה לעיתים רחוקות שאנחנו מוצאים את עצמינו במצב שאין לנו אפשרות להסתדר לבד ואנחנו זקוקים לבעל מקצוע מיומן שיסייע. בעל מקצוע עם הידע והניסיון שיכול לעזור לנו. אם קרה שנתקעתם מחוץ לביתכם, המפתח נשבר או שמא איבדתם את צרור המפתחות, או פרצו לכם - בכל מקרה שכזה אתם צריכים להזעיק מיד מנעולן מוסמך שיגיע מהר ויפתור לכם את הבעיה של הדלת.

במידה ומנעולן מגיע אליכם ופורץ לכם את הדלת הכניסה על מנת שתוכלו להיכנס הביתה, זאת סיטואציה שמאלצת אתכם גם להחליף למנעול חדש כיוון שלא הייתה ברירה למנעולן אלא לפרוץ ולהרוס את המנעול שהיה לכם. ההחלפה של המנעולים עבור דלתות כניסה תתבצע גם עלי ידי המנעולן והשירות הזה יכלול את העבודה של המנעולן וכמו כן החלפת הצילינדר של הדלת.

שכפלו מבעוד מועד את המפתח

במידה ותרצו למנוע בעתיד מקרים של פריצה בגלל מפתח שבור או שהצרור אבד לכם, חשוב שתשכפלו את המפתח ותניחו אותו במקום מבטחים, לא בבית כמובן אלא שכן, משפחה וכו. גם מנעולן מוסמך יכול לשכפל לכם מפתח נוסף והוא יעשה זאת על הצד הטוב ביותר על ידי מכונה מיוחדת לשכפול מפתחות.  

חותמות

מלבד פריצה, התקנה או הוצאה של מנעול, שכפול של מפתח נוסף, מנעולן יודע גם להכין חותמות. החותמות הן חשובות עבור כל איש מקצוע וגורם רשמי. כולם היום צריכים בהזדמנויות שונות את סוג השירותים הזה לכן אפשר למצוא מנעולן היום בכל מקום. כל עיר מכילה מספר של מנעולנים מוסמכים וחשוב שתמצאו את המוסמך כי קיימים הרבה חובבנים שיכולים לעשות נזק שיעלה הרבה יותר.

הקדם תרופה למכה

היום אנשים מחכים עד לרגע שיתקעו או שיאבדו את צרור המפתחות בכדי לטפל במנעול או בדלת. חשוב לדעת שכדאי מראש להתקין מנעול חזק ושימנע פריצות עוד טרם זה קורה. זה יקנה לכם תחושה של ביטחון. לכן הדרך הטובה למניעה של פריצה, היא למצוא מנעולן מוסמך באזור שלכם ולבקש שיתקין מנעול חכם בכניסה של הבית שלכם, מה שיבריח כל פורץ פוטנציאלי.