שירותי מנעולנות במרכז » מה עושים כשנתקעים מחוץ לרכב בחולון? פורץ רכבים בחולון

מה עושים כשנתקעים מחוץ לרכב בחולון? פורץ רכבים בחולון

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

מה עושים כשנתקעים מחוץ לרכב? פורץ רכבים בחולון יעזור לכם בכל מצב בו אתם נמצאים בעיר ותקועים עם אוטו נעול. לא משנה מה הסיבה שהובילה אתכם למצב המסתכל הזה (אם איבדתם את המפתחות לאוטו, אם המנעול לא עובד, אם המפתח נתקע במנעול וכן הלאה) תהיו חייבים להזמין פורץ רכבים מקצועי ומוסמך שעובד בעיר או בקרבת מקום ויבוא מהר כדי לבצע פריצה של הרכב.

פורצי רכבים נוקטים במספר שיטות לפריצת מנעול הרכב, כאשר יש שתי שיטות נפוצות לביצוע העבודה. אחת מכונה טכניקת הדגדוג והשנייה טכניקת הוואקום.

שתי הטכניקות שונות ונבדלות זו מזו, ועל מנת לבצע אותן נדרשת מיומנות וידע טכני.  חשוב להדגיש כי לא כל שיטת פריצה מתאימה לכל רכב, ולאור זאת, פורץ הרכבים צריך להכיר היטב את סוג הרכב והיצרן ולפיכך להתאים את שיטת הפריצה.

כל פורץ רכבים מקצועי חייב להיות בקיא בסוגים השונים של הרכבים ובדקויות שיש לכל יצרן, וכן להכיר ולהיות מיומן ברמה הטכנית בשיטות הפריצה השונות, על הניואנסים שבהם, בהתאמה לסוג הרכב, למאפייניו ולמנגנון הנעילה שלו. התקשרו אלינו – 24/7 שירותי מנעולנות במרכז, ואנו נגיע אליכם במהרה! אנו פורצי רכבים מורשים ומוסמכים המספקים שירות פריצת רכבים בחולון, בת ים, ראשון לציון והסביבה.

איך פורץ רכבים בחולון יפרוץ את הרכב שלכם?

הגעתם לרכב ואינכם מצליחים לפתוח אותו, בטוח עוברת לכם בראש המחשבה הבאה  "איך פורץ רכבים יצליח לפרוץ את הרכב? מה הוא יעשה?" עבודת הפריצה איננה פשוטה. זה בהחלט לא קל כמו שלפעמים אנשים מציגים את העבודה בסרטונים שונים ומפוברקים ביוטיוב. כאן נפרט לכם נסביר לכם על שתי שיטות מוכרות לפריצת רכבים:

כפי שציינו, שיטה אחת נקראת שיטת הדגדוג – בה הפורץ מנסה להגיע אל לחצן הנעילה באמצעות כלי מתכת מיוחד שנקרא כלי דגדוג. לכל סדרת רכבים יש כלי דגדוג אשר מותאם לה. לכל כלי דגדוג יש מספר סידורי והכלים מקוטלגים. השימוש בכלי הדגדוג נעשה על ידי חיקוי הפעולה שעושה המפתח במנעול שבדלת הנהג. שימוש בטכניקה זו מחייב סבלנות רבה ואורך רוח. כמו כן, שיטה זו מחייבת מיומנות טכנית ברמה גבוהה וניסיון קודם.

אם ברכב יש נעילת וואקום, אי אפשר יהיה להיעזר בשיטת הדגדוג לביצוע הפריצה.

ברכבים שיש בהם וואקום חשמלי, הוואקום הוא בעצם אמצעי אבטחה נוסף של הרכב. כיוון שנוצר שהוואקום נוצר בחלל הרכב, לא ניתן לנסות ללחוץ על כפתור הנעילה כדי לפתוח את הרכב,  וצריך מפתח מיוחד שינטרל את האזעקה ויאפשר פתיחה של הרכב.  הוואקום יוצר  לחץ חשמלי בתוך הרכב בדיוק למטרת מניעת פריצות על ידי אמצעים שונים כולל ניפוץ של השמשות.

זקוקים לפורץ רכבים בחולון? התקשרו אלינו – 24/7 שירותי מנעולנות במרכז 052-9708593 ונגיע אליכם במהירות!

ננעל לכם הרכב? מה לא לעשות במקרה כזה

נמצאים בחולון וננעל לכם הרכב? איבדתם את המפתחות? שכחתם את המפתחות? לא יודעים מה לעשות? מה שצריך לעשות זה להזמין בדחיפות פורץ רכבים בחולון שיגיע לעזור – מה לא לעשות?

לא להחליט לקרוא לחבר שאתם בטוחים שיוכל לפרוץ לכם את הרכב ולחסוך לכם שירות של פורץ מקצועי. פריצת רכבים זה לא משחק, זה ממה לא עניין פשוט כמו שמראים לנו בסרטים. ניסיון לפרוץ רכב ללא מיומנות וידע תגרום לנזק, וליותר כסף שתצטרכו להוציא כדי לתקן את כל הבלגן הזה.

לא לחשוב על ניפוץ שמשה כדי לפתוח את דלת הנהג. פה זה לא הוליווד, ואתם לא שחקנים בסרט אקשן. ניפוץ שמשה זה חד משמעית פגיעה ברכב. את השמשה תצטרכו להחליף, וזה יעלה לכם הרבה כסף, הרבה יותר משירות פריצת הרכב.

גם זה חשוב - לא להיכנס לפאניקה זה לא סוף העולם. ניתן לפרוץ את הרכב, לא יקרה לרכב שום דבר אם העבודה תעשה באופן מקצועי ואחראי, פורץ יוכל להגיע אליכם במהירות ואתם תיסעו לדרככם.