שירותי מנעולנות במרכז » כל מה שרציתם לדעת על מנעולן ולא העזתם לשאול

כל מה שרציתם לדעת על מנעולן ולא העזתם לשאול

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

מנעולן

כאשר אתם נמצאים במצב בו אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן, אתם קודם כל רוצים לדעת שאתם בוחרים במקצוען ולא נופלים על איזה שרלטן. מה מאפיין חאפרים או שרלטנים בתחום? תשובות שאינן מקצועיות כמו ״אני לא יודע״, אי מתן חשבונית מסודרת, אין הוכחה שהוא עבר הכשרה - אלו ועוד מעידים על כך שאתם חייבים לעבור הלאה ולחפש מישהו אחר. רוב השירותים הקשורים לתחום המנעולנות הם פריצה של הדלת והחלפת מנעול. תמיד תזכרו, גם במצבים לא צפויים כמו חוסר היכולת שלכם להיכנס או לצאת מהבית, איבוד צרור המפתחות, פריצה וכדומה כי כאשר אתם מזמינים מנעולן אליכם הביתה אתם מפקידים בידיו את הרכוש שלכם וכתוצאה מכך את הבטיחות שלכם.

ממה מורכבת העלות של קריאת מנעולן?

שני מרכיבים משפיעים על המחיר אותו תשלמו למנעולן: 1. השירות והעבודה, 2. מחיר הצילנדר. בעוד לרכיב הראשון יש גורמים שיכולים להשתנות כמו למשל זמן הקריאה (המחיר עולה בסופי שבוע, בלילות ובחגים כאשר מדובר במנעולנים המספקים שירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע), מחירי הצילינדר נשארים פחות או יותר קבועים ותלויים ביצרן, ברמת האחריות, בסוג הצילינדר וכדומה. במידה וכל מה שאתם צריכים זה החלפה של מנעול המחיר עומד בין 150-300 שקלים וכאשר מדובר בפריצה המחיר יעלה בהתאם למורכבות הפריצה. חשוב להבין שהכל תלוי בסוג הדלת וסוג המנעול אותם המנעול צריך לפרוץ ולכן יש שינויים במחיר. כאשר מדובר בכספות המחיר תלוי בסוג הכספת ושוב ברמת המורכבות של העבודה.

המחירים של הצילינדרים בשוק נעים בין 40-700 שקלים וההמלצה שלנו הינה לבחור בצילינדר איכותי, לוודא שאכן הצילנדר מגיע באריזתו המקורית וכי המנעולן פותח אותו מול עיניכם ולשאול באיזה צילינדר מדובר. בעוד את הצילנדרים הזולים קל מאוד לפרוץ באמצעות קידוח חור פשוט, את הצילנדרים היוקרתיים קשה מאוד לפרוץ בשיטה זו מה שמרחיק פורצים ומקטין את הסיכוי לגניבה. בנוסף, חשוב מאוד לבחור בצילינדר שמקשה על פעולת השכפול כמו למשל צילינדר שמגיע עם כרטיס מגנטי. דרך נוספת למנוע פריצות היא פשוט להתקדם עם פלאי הטכנולוגיה ולבקש מהמנעולן להתקין לכם קודן לדלת במקום מנעול עם מפתחת. היום גם יש שיטות יותר מתקדמות כמו פתיחה של הדלת באמצעות טביעת אצבע על ידי התקנה של מנעול ביומטרי שייספק לכם הגנה מובטחת ויוקרתית. אנו בחברה משתמשים במוצר אירופאי ואיכותי. מדובר במנעול של EVVA שזהו מנעול שמופעל דרך כרטיס אשראי, צ'יפ או הסמארטפון. 

איך בוחרים מנעולן?

קיימות כל מיני שיטות שיסייעו לכם לבחור במנעולן מקצועי ולא בחאפר שכל מה שהוא מנסה לעשות זה לחסוך כסף על חשבונכם ולהרוויח יותר. לפני שהמנעולן מתחיל בעבודתו, בקשו ממנו את הסמכתו ואת האישורים המוכיחים כי הוא מנעולן. מנעולן מקצועי שהוסמך על ידי המשטרה יבקש מכם להזדהות ולהציג בפניו את תעודת הזהות שלכם ולעתים אפילו ידרוש לאמת את זהותכם בעזרת השכנים שלכם שכן בעבר היו מקרים בהם אנשים שמעוניינים לפרוץ לבית מסוים, הזמינו מנעולן כדי להקל על עצמם.

בכדי להקטין את הצורך שלכם במנעולן כתוצאה ממנגנון שחוק, מומלץ לבצע תחזוקה שוטפת של הצילינדר על ידי ניקוי של המפתח עם מברשת שיניים או אפילו שטיפה של המפתח עם זרם המים אשר עשוי מפלדת אל חלד שאיננה צוברת חלודה. כאשר נתפסים בתוך התיק לכלוכים קטנים ואפילו גרגירי חול הדבר בטווח האורך פוגע בצילינדר עצמו שמורכב ממנגנון עדין ומקפיצים מאוד מדויקים. פעולה זו תשמור על אורך החיים של הצילנדר וכך תקטין את הסיכוי לשחיקה מוקדמת שלו, מה שכמובן יחסוך לכם את עלות ביקור המנעולן.